čtvrtek 7. srpna 2014

TAG: TO nebo TO?

Pokud nechcete číst textovou verzi, odkaz na video je na konci článku.

Ptala jsem se vás na FB stránce, jestli byste mi nedali do komentářů výběr ze dvou věcí a výsledkem bylo 31 komentářů. Musím podotknout, že se opakovala pouze jedna dvojice a za to vám chci moc poděkovat, že jste si dali tu práci všechny komentáře projet a neopakovat se. Tak jdeme na to :)

Kalhoty x legíny: Kalhoty, protože si nemusím hlídat 'holý' zadek.

Kofola x Coca-cola: Jednoznačně Coca-cola, Kofola mi chutná méně.

FB x Instagram: Instagram, protože tam lidé nepíší sračky. Aspoň ne tak často.

Converse x Vans: Vans se mi vzhledově líbí více.

Rýže x brambory: Brambory jsou zdravější. (Ve srovnání s jasmínovou rýží.)

Make-up x líčení očí: Make-up (mluvíme-li o sjednocení pleti).

Sukně x kraťasy: Kraťasy, protože žádnou sukni nevlastním, ale nějakou bych chtěla.

Namalované x nenamalované holky: Nenamalované, ale líbí se mi, když holka umí svou krásu podtrhnout přirozeným make-upem.

Léto x zima: Léto! 2 měsíce prázdnin mluví za vše.

Láska k sexu x sex s láskou: Jedině sex s láskou - můžete mít lásku k sexu a sexovat s láskou. ;)

Tanga x kalhotky: Na krásném, vypracovaném zadečku vypadají i obyčejné kalhotky skvěle a to nemluvě o tom, že jsou 1000x pohodlnější než jejich 'víc sexy' sestry.

Pes x kočka: Kočka. Mám dvě kočky: černého kocourka a bílou kočku s flíčky.

Umrznout x uhořet: Podle toho, co je rychlejší. V tomto případě asi uhořet, ale i tak se mi to nelíbí.

Já x já: No jedině já!

Káva x čaj: Čaj piju častěji. Kávu jen příležitostně nebo vždy před ranním cvičení.

Myši x hadi: Krajta obrovská.

Mobil x počítač: U mě je to počítač... Mobilová invaze mě moc nechytla.

Střední x gympl: Asi střední, kvůli odborně zaměřeném vzdělání, bohužel sama 'studuji' gympl...

Uniforma x běžné věci (do školy): Uniformy mě vždy bavily.

Oblečení x kosmetika: Rozhodně oblečení! Už jenom proto že radši utratím peníze za oblečení, neboť z kosmetiky mi stačí pouhý 'základ' a spousta výrazných rtěnek.

Řasenka x tužka (na oči): Řasenka. Nemám krásné obrovské řasy od přírody, abych si mohla dovolit tužku bez řasenky.

Zima a sluníčko x léto a déšť: Zima a sluníčko, protože když je v zimě slunečno, nebývá ani se sněhem zima.

Nejlepší kamarádka x rodina: Na zákeřnou otázku vychcanou odpověď - Pro každého je pojem 'rodina' něco jiného. Proto u mě může moje nejlepší kamarádka být i mojí rodinou (jako ségra). Volím tedy rodinu.

Adidas x Nike: Nike je mi vzhledově milejší.

Chtěla bys být holka nebo kluk: Asi holka, když už vím jaké to je žít jako holka, ale den dva žít jako kluk by mi nevadilo.

Černá x bílá: Černá mi sluší víc, ale bílá není k zahození.

Nic x všechno: Podle toho co. Mít vše? Ztratit vše? Neztratit nic? Nemít nic?

Debilní otázka x debilní odpověď: Debilní otázka, protože na ni můžu debilně odpovědět, kdežto debilní odpověď by mě naštvala.

One Direction x Justin Bieber: Ne, prostě ne.

Essence x Dermacol: Od Essence mám více výrobků.

Raději bys nemohla přestat škytat nebo bys měla napořád pocit na kýchnutí: Asi to první vzhledem k menšímu 'zlu'.

FB x YT: Samozřejmě YT!


3 komentáře: